dejansensinzuidamerika.reismee.nl

5 Dagen Puerto Iguazu

Aangekomen in het Hostel waar we de komende 5 nachten bivakkeren. Ziet er prima uit! Fleurig, gezellig, groot zwembad, veel jonge lui uit alle delen van de wereld, sommige hebben gitaren bij dus af en toe wat live muziek. Ongedwongen sfeer. De tijd van slaapzalen zijn we ontgroeid dus lekker een 2 persoons kamer met eigen douche en toilet.

Prima tijd gehad. Inmiddels allebei zo’n 4 leesboeken verslonden aan het zwembad. Gelukkig voor ons was het een aantal dagen bewolkt, maar gisteren hadden ze ons op de valreep toch te pakken:) John’s buik is een kreeft en die van mij is meer een zebra, rood afgewisseld met witte “vouwen” J De Braziliaanse badmode blijkt hier nog helemaal hot dus veel billenpracht in en om het zwembad. Het is alleen jammer dat de minder bedeelde billen (of juist meer bedeelde billen ’t is maar hoe je het interpreteert) toch het modebeeld volgen terwijl ze ongetwijfeld veel beter tot hun recht zouden komen met een paar centimetertjes meer stof….

We hebben de daagjes zwemmen/lezen afgewisseld met bezoeken aan de Iguazu watervallen. Een dag de Argentijnse kant bezocht en een dag met de lokale bus de grens over om de Braziliaanse kant te bekijken. Hoewel de entree ons wat “Eftelingachtig” deed voorkomen was het zeer de moeite waard. Wat een indrukwekkende natuurpracht!

Nu zitten we te wachten om naar de bushalte te gaan en de 1400 km terug te reizen naar Buenos Aires. We vertrekken om 17 uur en komen morgenvroeg om 10 uur aan. Daarna gaan we zoetjesaan richting Patagonie waar we ongetwijfeld weer iets van ons laten horen.

Heel veel liefs,

John en Jacqueline

Hans en Mariël

lekker zo relaxen, lezen en nog wat mooie natuur bekijken. Zebra???? Jij met dat magere lijf ;) je had ook een jurkje moeten maken of mijn jasje aan moeten trekken hahaha. Wij hebben net overheerlijk gegeten en heel gezellig gekletst met Britt. Ze heeft het mooi voor elkaar en had heel goed voor ons gezorgd. Morgen begint voor ons de verbouwing dus nu lekker slapen. Tot mails Xxx

Mam

Wat moeten jullie veel kilometers maken! Maar ja.. Dat was te denken. Zoals ik gelezen heb, hebben jullie het daar naar je zin. Kijk weer uit naar het volgende berichtje. Een dikke kus van mij aan jullie en tot gauw.

Kim

Wat een leuk verhaaltje weer paps en mams!! Ik ben oma even aan het helpen. Zien jullie het aan oma's prachtig getypte stukje hierboven zonder fouten ;)?

Liefs!!!