dejansensinzuidamerika.reismee.nl

Een laatste bericht uit Peru en allemaal een heel voorspoedig 2015

30 December (John zijn 57 ste verjaardag) zijn we begonnen aan de lange terugtocht van Cusco naar Lima. Van plan om een heel eind te komen zijn we om uur in de morgen gaan rijden en pas om 21.30 gestopt. In estafette gereden, brood en fruit voor onderweg ingeslagen zodat we alleen voor een toiletbezoek af en toe een minuutje zijn gestopt. Bij voorkeur in de vrije natuur want als je de meeste openbare toiletten hier bezoekt wens je dat je enorme lange benen hebt zodat je nog verder boven de pot kunt gaan hangen…….

Voordeel van de lange rit van 30 december was de rustige dag de 31 ste. De kinders hadden voor John als verrassing een buggytocht in de woestijn geregeld en dat was een super geslaagd cadeau. Eerst een beetje uitslapen en rustig ontbijten en toen met z’n allen de woestijn in. Daarna was het nog maar een paar uurtjes rijden. Drinken en wat lekkers gehaald voor oudjaarsavond , zand eraf gespoeld en uit gaan eten. We hadden de binnenplaats van het hotel alleen voor onszelf en de eigenaar kwam zowaar nog zelfgebakken oliebollen brengen. Vlak na middernacht lekker gaan slapen, moe van ons inmiddels 5 uur opstaan, half 10 naar bed gaan ritme.

Zo meteen gaan we Lima nog verkennen en vrijdagavond 2 januari landen John en ik in Brussel en komt de rest iets eerder op Schiphol aan. Wij wensen iedereen vanuit Lima het allerbeste voor 2015 en zien jullie snel weer in Nederland.

Liefs,

John en Jacqueline

Kim en Thijs

Britt en Mirjam

Bart

ook voor jullie een heel goed en fijn 2015.
Nog veel plezier in Lima en een veilige terugreis.

Jaap,Monique en Jeroen

Ha luitjes, een heel gezond, gelukkig, en fijn 2015, ik mis munnu maat wel, geniet er nog van

mariel

tot strakjes :)